Garancia
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére, javítására, vagy ha ez nem lehetséges, a termék árának visszafizetésére kötelezett a forgalmazó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel.
- A számlát kérjük a csomaggal visszaküldeni.
Termékeinkre (karóra, napszemüveg, táska, pénztárca, játék termékcsoportban) 3000 Ft áruérték felett a törvényben biztosított szavatosság mellett 6 hónap áruházi garanciát vállalunk. 15000 Ft áruérték felett az áruházi garancia időtartama 12 hónap. A garancia érvényesítéséhez elegendő a számla bemutatása.
Elállási jog: 14 napon belül érvényesíthető, ebben az esetben a visszaküldés költségét a Vásárló állja. A visszafizetés 14-30 napon belül megtörténik.
A Webmall.hu webáruházban forgalmazó kereskedők és a Webmall saját termékei esetén is a Webmall Áruház üzemeltetője kezeli a garanciális panaszokat.
Telefon: +36 70 755 9375, e-mail: info@webmall.hu.
Kérjük a panaszát vagy elállási igényét elektronikusan is küldje el email címünkre.
Webmall Áruház
2335 Taksony, Fő út 2/A.
Telefon: +36 70 755 9375
Email: info@webmall.hu
Visszajuttatás módja: Panaszát, elállását, vagy csereigényét elsősorban emailben !! jelezze felénk az info@webmall.hu címen.
Írja le a kérését, a rendelés azonosító számot és a nevét, és amennyiben a terméket visszaküldi, kérjük csatolja a postai feladóvevényt is.
Kérjük a visszatérítéshez adja meg bankszámlaszámát.
Kérdés esetén hívja a +36 70 755 9375 számot.
A visszaküldés módja: terméket megfelelően becsomagolva, a számlával együtt juttassa el címünkre futárral vagy postai úton. Ne felejtsen el emailt írni az info@webmall.hu email címünkre -, és a feladóvevényt becsatolni, valamint számlaszámát megadni a visszatérítéshez. A termék hibátlan visszaérkezését követő 14 napon belül megtörténik a visszatérítés. Elállás esetén a visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. Meghibásodott termék javításának vagy cseréjének futárköltsége az áruházat terheli.
A Webmall.hu kereskedőire a webmall.hu áruház által közzétett Általános Szerződési Feltételek és Garanciális valamint Adatkezelési kötelezettségek vonatkoznak.
A 72 órás cseregarancia azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt, vagy a futártól történő átvételkor bizonyítottan (láthatóan) hibásan érkezett. Az elemcsere nem tekinthető meghibásodásnak. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) ügyfélszolgálatán. A webmall kereskedői és a Webmall saját termékei esetén is a Webmall Áruház üzemeltetője kezeli a garanciális panaszokat. Telefon: +36 70 755 9375., e-mail: info@webmall.hu. Kérjük a panaszát vagy elállási igényét elektronikusan küldje el email címünkre, a visszaküldött csomagba tett levélként nem tudjuk elfogadni és nyilvántartani a panaszokat. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!